TÚLÉLNI A BULINEGYEDBEN - MŰKÖDŐ MEGOLDÁSOK

Utolsó kommentek:

Syllabux 2022.05.04. 10:43:49

A Bulinegyedről beszélünk. A Rottenbiller utcai lakókat nem érinti a Bulinegyed. Még egyszer: a népszavazáson az itt lakók közül 1953 ember szavazott a 24 órai zárás mellett. Ezek a számok, amivel lehet vitatkozni, csak nem érdemes. A probléma pedig kezelhető: ezt azért tudom, mert több ilyen projektet csináltam. Alkalmazni kéne az ott bevált módszereket, de persze jajongni könnyebb. Még valami: a kerületi munkacsoport tagjaként egész pontos rálátásom van arra, hogy mit csinál az önkormányzat, és arra is, hogy rövidtávú politikai érdekből ki hogyan próbálja akadályozni a helyzet megoldását, vagy dönt a kevésbé hatékony megoldások mellett.

Bejegyzés: HA BEDŐL A BULINEGYED...

Reactor 2022.05.03. 15:50:47

@Syllabux: A kerületben nem 4000 ember él. És abban is biztos vagyok, hogy a peremterületek lakóinak is az idegeire ment a folyamatos bulizás. Ha volt a járványnak pozitív hozadéka, akkor az az volt, hogy sikerült kicsinálnia a bulinegyedet. Az önkormányzat és a kormány amúgyse tudta volna megoldani, ha akarta volna se. Ez a klasszikus "dugni és szűznek is maradni" esete.

Bejegyzés: HA BEDŐL A BULINEGYED...

Syllabux 2022.05.03. 09:31:59

@Reactor: látom felvertek hajnalban. A Bulinegyednek vége, az őrjöngők többsége magyar - bár kezdenek visszaszivárogni a brit legénybúcsú csapatok - az önkormányzat viszont nem teszi a dolgát, pedig a gyakorlatból tudjuk, mit kellene tenni ahhoz, hogy élhető legyen ez a kerületrész. Ha nagyon sokat mondok, kb. 4000 embert érint a probléma, és pár éve megtartott népszavazáson az itt élők közük pontosan 1953-an szavaztak az éjféli zárórára, azaz ők akarták beszántani a Bulinegyedet. Ez ugyan nem sikerült, de a covid elvitte. Ha abban reménykedsz, hogy az önkormányzat vagy a kormány megoldja a problémát, ki kell ábrándítsalak: nem fogják. Nem azért, mert ne tudnák, hanem mert mással vannak elfoglalva - a képviseleti demokrácia legnagyobb dicsőségére. Ez van.

Bejegyzés: HA BEDŐL A BULINEGYED...

Reactor 2022.05.01. 05:47:52

Adná az Isten hogy bedőljön! Végre normális, élhető környék lenne ismét.

@Hivatásos Beszólóművész: Aha, és eljön a zombiapokalipszis meg az armageddon. Nna így ni, feltettem a koronát.
Szerinted meg az a megoldás, hogy bármilyen vállalkozó odamehet és állatkertet nyithat, csak mert pénzt hoz, és az fúdejó az országnak-kerületnek (de leginkább nekik)? Csak mert ennyi erővel akkor fegyverboltokat is lehetne ott nyitni, az még több lóvét hoz. Igaz hogy megszaporodnának a szitává lőtt honfitársak a környéken, de hát ez meg járulékos veszteség ugye, ahol fát vágnak, ott röpül a forgács...
A szocializmusnak meg ehhez semmi köze. A legtöbb város nem kultiválja, hogy bolondokházákat nyissanak a város kellős közepén, de bizonyára ők is mind hülye szocialista-kádárista-trappista népség. Mi magyarok eztet is jobban tudjuk; mi vagyunk a hidrogénbomba atyja! :DDD

@GiaMarie: Az nem fér a légüres fejedbe, hogy valaki NEM akarja eladni a házát, elköltözni Kiskunvalagra vagy Fosófalvára, hanem ott akar maradni? Ha az én házam előtt akarna valami kapzsi vállalkozó buzibárt nyitni, nem akarnék elköltözni innen, akkor se, ha végtelencsilliárd forintot érne a házam. De szerintem a szomszédaim se. Vállalkozzon ott, ahol senkit nem zavar, mi ezen a baromi nehéz!?

@Pan Modry: Ez neked is szól. Az ott lakók nem nepperek a zsibin.

@Sir Galahad: Hagyd...nem fogják fel. Kb. mintha egy vaknak magyaráznád, mi az a kék.

@Syllabux: Most is kb. úgy néz ki a kerület, hozzáadva jópár tonna szemét, ürülék, jópár ezer decibel zaj és bűnözés. SZVSZ az azt megelőző állapotok jobbak voltak.
Most látom csak, Failbook-számokkal operálsz...oké, tehát aki nincs fent Failbook-on, az nem is létezik. A 15 ezer támogatóból hányan laknak a kerületben amúgy, vagy egyáltalán a fővárosban? Na látod, ezért hülyeség rájuk hivatkozni. Nem mellesleg a kerület összlakossága vélhetően több, mint 15000, ha már számháborúzni akarunk. Azonkívül még ott van az a réteg, aki a szomszéd reggeli kinyomott kuláját is belájkolja. Ebből ne vonj le messzemenő következtetéseket.
A bulinegyedben őrjöngők száma lehet hogy együttesen nem haladja meg a 200 ezret, de egy szezon alatt viszont már meghaladja akár többszörösen is. Ha csak évi 4-5 alkalomról van szó, senki nem panaszkodna, az viszont nonszensz hogy napi szinten el kell viselni a helyben lakóknak ezt szezon alatt, pláne, hogy az őrjöngő csürhe aztán az utcán afterpartyzik.
Magyarországot elsősorban a gyógyvizek, termál, és egyéb turisztikai idegenforgalom tette fel a térképre, tehát az állításod fals (nem mellesleg ezt a Balaton-parti városkák is elmondhatnák magukról, hogy ők a buliturizmus közepe, szóval amúgyse állna meg az állításod teljesen). Az meg nem túl jó reklám egy országnak sz'tem, hogy "gyertek ide, itt nyugodtan le lehet aljasulni". Vajh miért ide jönnek? Miért nem a saját országukban művelik ugyanezt? Megmondom, miért: mert ott kijön a policáj, jól elrépázza gumibottal, aztán viszi a hűvösre a germók közé.

Bejegyzés: HA BEDŐL A BULINEGYED...

Reactor 2022.05.01. 05:23:40

Ha a saját lakásukon csinálják, az max. a szomszédot zavarja, azzal semmi gond nincs. Azzal se, ha beülnek a kocsijába, és ott kúrkodnak. Ha viszont a nyílt utcán basznak, azt azért mégse kéne. Mondjuk az abortuszklinikák jól járnak (a Sound végén ki tudja, mekkora bevételt könyvelhettek el amiatt, hogy az alkalmi pasi a hetedik kör vodkanarancs után már szart a védekezésre), ha jól tudom, a Bank Dance Hall-ban is működött egy "dugószoba".
Sz'al erre a megoldás valamiféle kijelölt épület lenne, a szabadtéren összevissza dugókat meg szarrá büntetni.

@Syllabux: A bulinegyed felszámolása nem azt jelenti, hogy akkor új kocsmák nyílhatnak. A felszámolás az felszámolás.

@Paprikajancsi007: Hogyne, költözzön el az 50 éve helyben lakó, csak mert valami kapzsi vállalkozónak profitra fáj a foga...
Nagyon háttal ülsz a lovon, apafej.

@shadow.dancer: A markecolás ez esetben speciel üdvös dolog, én legalábbis nem bánom, ha a mattrészeg hülye külföldit lehúzzák. A túlszámlázós vendéglátóhelyek is ezt csinálják...

@Burgermeister: Szerencsére a "vájrösz" gondoskodott róla. Amit egy komplett modern és felvilágosult testület nem tudott megtenni, egy körömhegynél is kisebb kóroki megoldotta.

@Alick: Nem is kell könnygázgránát. Egy kis üvegcse marókáli olcsóbb, könnyebben beszerezhető, és maradandóbb élményeket is ad.

@DFK: Az a vicc, hogyha a jó honpolgár a maga eszközeivel oldja meg a problémát, még őt viszik majd el bilincsben. Magyarország, én így szeretlek...

@Emmett Brown: Lehet, de ettől a kisboltban még tripla árat fizet majd a helybenlakó a zsemléért, és hazafelé kerülgetheti a hányástócsákat meg a földhöz vagdosott üvegeket. Az emberek szeressenek úgy szórakozni, hogy ne nézzen ki úgy utána a kerület mint a verduni csatatér az ütközet után.

@Rettegek mert ballib vagyok: Hogyne, az 50 éve ott lakó költözzön el, még véletlenül se a részeg csürhét pateroljuk ki. Elvégre pénzt hoznak!

Bejegyzés: KURVÁK A BULINEGYEDBEN

Reactor 2022.05.01. 04:52:53

Fogalmam sincs, hogyha törvénybe iktatták az utcán élés tilalmát, mit keresnek még ezek a retkedékek mindenütt. Érdekesmód rájuk a 8 órai takarodó se vonatkozott a víruscirkusz alatt, éjfél körül a legnagyobb lelki nyugalommal rugdosták fel a kukákat és tapodták a sörösdobozt.
Azt viszont aláírom, hogy annyi hasznuk legalább van, hogy eltakarítják a szemét visszaváltható részét.

@Syllabux: Ha jól tudom, alapból az adófizetők állják a hajléktalanellátás cechjét. A melegedők, szállók közpénzből működnek mind, oda be lehet húzódni. Jaaaa, hogy ott viselkedni is kell...
Egyetlen reális indokot se tudok elképzelni, miért kellene egy-egy lakóközösségnek hajléktalanokat ellátni pénzzel-paripával.

@t74: Ennek hiába magyarázol - volt szerencsém a taghoz többször is, több témakörben. Olyan szinten sötét, hogy feketelyuk kellene neki világítás gyanánt.

@easy mango: Oké, akkor fizesd be helyettem is az adót, kérlek, ha ennyire vérezget értük a szíved. Ja, azt már nem, csak a prédikálás megy...
Ja, mellesleg azóta törvénybe van iktatva, hogy nem lehet az utcán élni. A törvényt pedig nem felülbírálni kell, hanem betartani. Vagy betartatni.

@SzAdam: Az alap csöves mentális betegségét legtöbbször az okozza, hogy reggel-délben-este alkoholt fogyaszt, és már mindenét elitta. A pénzét, az eszét és a máját. Ebből te hogy akarsz megint teljes értékű embert varázsolni? Pláne hogy ő maga nem is akarja.

@erkölcsi hulla: És akkor hozzájuk kéne konvergálnunk? Hát végülis a Balkán közelebb van hozzánk, mint London vagy Helsinki...

Bejegyzés: HAJLÉKTALANOK A BULINEGYEDBEN

Reactor 2022.05.01. 04:36:48

Arra szerencsére mindig volt kapacitásuk, hogy a vasúti átjárónál trafizzanak, vagy maszkhiány miatt bírságoljanak. Meglepett, hogy most kivonszolták magukat a fánkzabáldából és intézkedtek.
SZVSZ jól csinálták. Sikolyrészegen őrjöngő vagy bedrogozott csőcselékkel szemben a szép szó, mézeskalács nem használ. Le kell zúzni őket, aztán irány a fogda. Ez nem fölösleges keménykedés volt; vadállatoknak ketrecben a helye.

Bejegyzés: EGY RENDŐRSÉGI INTÉZKEDÉS ANATÓMIÁJA

Reactor 2022.05.01. 04:27:46

A policájok simán rommá büntethetnék azokat, akik a telefonfülkéket használják alkalmi szeméttárolónak vagy közvécének. Persze értem én, vasúti átjárónál jobb trafizni, abból jön a mánni...
Közröhej a rendőrség. Persze ha a víruscirkusz idején 20:05-kor még nem fordultál be a házad kapuján, hopp egy százezres csekk. Szánalmas egyenruhás közbohócok.

Bejegyzés: A NAGY SZEMÉTHÁBORÚ

Reactor 2022.05.01. 04:24:05

Ha a drogárusítás bűncselekmény, kaszlizzák be a dílereket, ne a kinnfelejtett 30-cas táblánál trafizzanak. Persze ehhez normális, tenni akaró és rátermett rendőrök kellenének, nem ez a bűnözőpátyoló szart se érő gyülevész, egyenruhás közbohócokkal.

@: Akkor jöjjenek és vonyítsanak a diktatúráról. Pont leszarjuk a vernyákolásukat.

@safa: Intézkedés gondolom nem történt. Két hét alatt rend lett :D

Bejegyzés: DÍLEREK A BULINEGYEDBEN

Reactor 2022.05.01. 04:20:09

A problémát elsősorban annak kell megoldani, aki generálta. Ha nem hajlandó erre, akkor sújtson le a törvény szigora. Ne csak a kamu drogdílert büntessék.

Bejegyzés: A LAKÓK NÉLKÜL NEM MEGY

Reactor 2022.05.01. 04:10:00

Hogyan tovább? Be kéne fejezni, amit a "vájrösz" elkezdett, és felszámolni a bulinegyedet. Vagy minimum kitelepíteni valami kerekerdő kellős közepére, ha már az odajárók úgy viselkednek, mint a vadállatok az erdőben. A vállalkozó tud ott is vállalkozni, nem? Mellesleg nem hiszem, hogy az ő profitja előbbrevaló a helyben lakók nyugalmánál. Jelenleg tehát a bulinegyed maga a probléma.

@Benbe: Nyugalmat és rendet. A város pedig nem arra való, hogy tutti-frutti partyt csináljunk belőle. Az pedig egyenesen röhej, hogy pár kapzsi vállalkozó miatt költözzenek el az 50 éve ott lakók. Kit érdekel, hány végtelencsillió forintot ér a házuk? Ha nem akarnak elköltözni, akkor nem költöznek el.

@Syllabux: Ez stimmel, csakhogy itt a bulizós kisebbség próbálja erőltetni az akaratát a helyben lakó többségre. A számok tehát rendben vannak, csak épp a frakciókat cserélted fel.

@MandarinX: Egyetértek veled, de ezt úgyis hiába magyarázod olyannak, akinek az a legfőbb szórakozása az életében, hogy pocsolyarészegen nyerítve dobálja a házak falát, ablakokat vagy a többi bulizót üres Royal vodkás üvegekkel.

@MEDVE1978: Pont nem a nagyobb közösség itt a haszonélvező.

Bejegyzés: ISTEN VELED, BULINEGYED?

Reactor 2022.05.01. 03:49:30

Aki narkózik, az eddig is számításba kellett hogy vegye, miszerint a díler nem tiszta anyagot sóz rá, vagy echte átbassza. Általában szőlőcukorral, vagy más ártalmatlan cumóval ütik fel, de nem ritka a mosópor vagy a patkányméreg se. A sütőporos átrázás még viszonylag szerencsés eset (na meg a csalásnak kisebb a büntetési tétele mint a drogterjesztésnek, szóval van eszük).

Bejegyzés: A DROGTÖRVÉNY VISSZANYAL

élhetetlen 2020.08.29. 20:10:28

@kárárámaispj: Na,jó. Ennek a beszélgetésnek semmi értelme. „semmi olyat nem tudunk prezentálni, ami bárkit is annyira érdekelne”. Felőlem komolyan is gondolhatod, hogy Budapest egyetlen értéke a bulinegyed, maradj úgy. Erre én már nem tudok mit mondani.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

kárárámaispj 2020.08.28. 20:44:07

@élhetetlen:
"Lehet, hogy a te tapasztalataid frissebbek, nem tudom, de, ha a legénybúcsúsok ezt London közepén is megtehetnék, akkor nem jönnének ide."
1. Azért tedd hozzá, hogy a párizsi történeteid az éneklő fiatalokról úgy 30-40 évesek.
2. Pontosan. Azért jönnek ide, mert itt megtehetik. HA megtiltod, akkor nem jönnek. Meg más sem, hiszen semmi olyat nem tudunk prezentálni, ami bárkit is annyira érdekelne. Tudod, 15 milliós forgalom Ferihegyen vs. láttál 10 osztrák buszt a Köztársaság téren.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

kárárámaispj 2020.08.28. 20:38:44

@élhetetlen: "s elárulok valamit, amit ezek szerint nem tudsz. Az Erkel az Opera része, és az operákat azon a nyelven éneklik, amelyen íródtak, itt is, Bécsben is. "
Igen. Hát lássuk, láttam ott az István a királyt, a Denevért, a Bánk Bánt. Melyik izgatja a német nyuggert?

" Azért ugye nem gondolod, hogy Magyarország abból él, hogy Budapest Európa legolcsóbb kocsmája,"
Nem, nem Magyarország él ebből, hanem a 7. kerület. Ez van. Hömpölyög a tömeg a bulinegyedben. Nem párszáz osztrák nyugdíjas.

" és erre kell alapozni a hírünket? "
Nem kell. Előtte x évig megpróbáltak mást, hogy a Hortobágy, meg a gulyás, meg a lángos a Balatonon. Senkit nem érdekelt.

"Te lehetsz erre büszke, én nem vagyok, és ez nem csak a 7. kerületről szól."
Én mikor mondtam, hogy büszke vagyok erre? Ez a tény, ha tetszik nekem, ha nem.

"Te most komolyan azzal érvelsz, hogy a buszok sosem mentek fel pár lépcsőn? Na, hagyjuk."
Ide figyelj te elmeroggyant. Közlöd, hogy jajj, a Halászbástya fizetős, mi lesz így a turistákkal, honnan lehet megnézni a várost fentről. Erre mondom, hogy 200 méterrel odébb - pl. a Sándor Palota mellől meg lehet. Erre jössz azzal, hogy oda nem megy a busz.
Ha meg megkérdezem, hogy a Halászbástyára mégis mikor ment fel, akkor hagyjuk. Igazi idióta vagy, nyolc évesek érvelésével.
Ha a turista meg akarja nézni a várost fentről, akkor meg tudja nézni.

A lovarda. Akkor mondd már ki, hogy úgy kell hagyni, ahogy az jelenleg van. Végül is 75 éve lebombázták, maradjon úgy.
Mondd ki, azt szeretnéd, mert ez neked így tetszik. A világörökségi helyszín egy nagy puszta bombatölcsér. Ehhez tapsolj csak vénasszony. Ez így szép és jó, ugye?

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

élhetetlen 2020.08.28. 18:58:12

@Ekrü: „Úgy látom, világlátott ember vagy”, idézed, de a mondat lényege az volt, hogy csak nem fogod fel, hogy mit láttál. Nem, nem jártam Sacre-Coeur vagy a Eiffel torony környékén kora reggel. Reggel a saint ambroise-tól a La Défense-be mentem dolgozni, de sehol nem ért térdig a szemét a metróban. A Sacre-Coeur alatt volt egy utca, ahol olcsó áruházak voltak, ott ért térdig a szemét este, mert kijöttek az áruházból, lebontották a csomagolást, és eldobták, ne otthon kelljen eltüntetni, de az ne volt büdös, mert csak papír volt, és reggelre eltakarították. A Sacre-Coeur-nél 10-11-ig szoktam fent lenni, nem láttam randalírozást, és mivel ott csak kis vendéglátó egységek vannak, nem hiszem, hogy éjjel egykor bárhol nagy, hányós, ordibálós bulikat csapnának, mert a tulaj már előtte kidobná őket, de te biztosan jobban tudod. A másik. „Kb,úgy vannak lakóházak,mint a Városligetnél,vagy a Népligetnél”. Erről beszéltem, csak nem értetted. Nem mindegy, hogy a népligetben kiabál valaki éjszaka, vagy egy utcában, az ablakod alatt üvölt. „ha a Városligetben buli van„. Ne keverj össze egy hangosított koncertet azzal, hogy akár pár százan, csoportokban beszélgetnek. De felőlem össze is keverheted.
London. Ott csak 6 hetet töltöttem. Volt, hogy éjjel versenyt futottam a metróval, mert adott megállót már lezártak, de a másikon még elcsíphettem az utolsó szerelvényt. (Inkább a hétvégi kirándulásokra költöttem, mint taxira). De nem láttam kocsik tetején ugráló, seggrészeg fiatalokat. Lehet, hogy a te tapasztalataid frissebbek, nem tudom, de, ha a legénybúcsúsok ezt London közepén is megtehetnék, akkor nem jönnének ide.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

élhetetlen 2020.08.28. 17:12:28

@kárárámaispj: Igazad van, azt írsz, amit akarsz. Írhatsz hülyeséget is, jogod van hozzá. „biztos lehetsz abban, hogy a német nyugdíjas nem megy magyar színházba.”. A német lehet, hogy nem, kicsit messzebb vannak, de az osztrákoknak nem egy strapás út átjönni busszal. És elárulok valamit, amit ezek szerint nem tudsz. Az Erkel az Opera része, és az operákat azon a nyelven éneklik, amelyen íródtak, itt is, Bécsben is. Annyi a különbség, hogy itt olcsóbb a jegy, és összekötik egy kellemes kirándulással. „Ugyanis, ha lenne, akkor nem kellett volna a részeg angolokra alapozni”. Piaci rés, Ibiza, blabla. Azért ugye nem gondolod, hogy Magyarország abból él, hogy Budapest Európa legolcsóbb kocsmája, és erre kell alapozni a hírünket? Te lehetsz erre büszke, én nem vagyok, és ez nem csak a 7. kerületről szól. Más. „A várba jártak turista buszok. Igen, de a Halászbástyán ugye soha.„. Te most komolyan azzal érvelsz, hogy a buszok sosem mentek fel pár lépcsőn? Na, hagyjuk.
A lovarda. Tudod volt egyszer egy nagy múltú Várszínház, aztán a Táncszínház, ezt kidobták a várból, kaphatott volna helyet ott valami hasonló, közhasznú, mindenki által használható intézmény. Most majd kiadják valamelyik havernak üzemeltetésre, mint rendezvény központot, a kormány majd gondoskodik róla, hogy legyenek rendezvények, a te adódból is építették, de közöd nem lesz hozzá. Tapsolj!

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

Buchhalter 2020.08.28. 14:41:50

@Hosztoló: amiket leírtál,az ugye csak vicc a részedről?! Ha nem,gyorsan menj el mentálhigiénés szakemberhez. Ennyi erővel a költöző madarak is zajonganak és útközben szó szerint leszarnak mindent.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

Hosztoló 2020.08.28. 11:33:42

Mindenki bulizzon ott, ahol él.
A turizmus rossz irány. Tönkre teszi a lakókörnyezetet, a kulturális környezetet és a természeti környezetet is. Összességében ennyit nem ér.
Egy ritkán hozott példa: Repül 300 turista. Ennek a kb betonkeverő erősségű gépzaját végig hallgatja 300.000 ember a felszállási és 300.000 ember a leszállási városban. Ez nem korrekt.

Érdemes lenne abba az irányba erőfeszítést tenni, hogy olyan környezetet (fizikait és társast) alakítson ki magának valaki, hogy ne vágyódjon el időről-időre máshová.

Olvasás, fantázia, alkotás, játék. Vannak azért lehetőségek.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?

kárárámaispj 2020.08.28. 09:24:45

@élhetetlen: "Miért a lealjasodni vágyó tömeget kell idevonzani?"
Megint mondom, hogy mert ezt a piaci rést találták. Kurvára nem valószínű, hogy a külföldiek tízezrei kíváncsiak a Bánk Bánra. Sőt. Attól, mert a Köztársaság téren parkoltak a buszok, biztos lehetsz abban, hogy a német nyugdíjas nem megy magyar színházba.
Lázonghatsz, nyikoroghatsz, Bp-nek akkor sincs semmi olyan attrakciója ami elfoglalná a turistákat. Ugyanis, ha lenne, akkor nem kellett volna a részeg angolokra alapozni.
Van egy sziget, Ibiza. Pont ugyanez a helyzet. Fél Európa fiatalsága ott drogozik, iszik, bulizik egész nyáron. Ebből él Ibiza. Ha holnaptól bezáratod a diszkókat és felolvasóesteket kezdesz tartani, akkor nem fognak odamenni. Egy tengerpart lesz az ezerből.

"a legtöbb ember szeret nyugodtan élni a lakásában."
Ez így van. Ennek ellenére a népszavazás elbukott. Amit nem értek, de ha így a jó a hétkernek, akkor te onnan Budáról a tolószékedből ne tudd már jobban, hogy mit akarnak.

„Arra meg nem válaszolsz, hogy a Halászbástyán mikor járt busz.„ A várba jártak turista buszok.
Igen, de a Halászbástyán ugye soha. Akkor ugye szerinted is teljesen hülyeséget beszéltél, amikor azon sopánkodtál, hogy fizetős, és nincs hely ahonnan látni lehet a várost?
A várba jelenleg is felmegy a busz, és kb. 20 helyről tökéletesen meg lehet nézni a várost. Ha már annyira skót a turista, hogy sajnálja az egy euró belépőt.

"Azt meg már csak te, és Orbán tudja, hogy a lebombázott telekre miért lovarda kell. A lószar olyan nosztalgikus, ugye?"
Mert a Karmelita kolostorban szerzetesek vannak ugye? A Sándor palotában pedig nyilván a Sándor család.

És próbáld meg felfogni, hogy itt bárki hozzászólhat, szóval ha nem tetszik, hogy nem értenek egyet veled akkor ne irkálj ide. Senki nem fog eldugulni, mert te azt mondod neki.

Bejegyzés: HOGYAN TOVÁBB, BULINEGYED?
süti beállítások módosítása